کارگاه های آموزشی حوزه فناوری از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه مجازی

کارگاه های آموزشی حوزه فناوری از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه مجازی

۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰ کد : ۱۶۸ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۰۷۸
کارگاه های آموزشی حوزه فناوری از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه مجازی

دفتر توسعه فناوری سلامت به عنوان متولی توسعه فناوری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مأموریت دارد تا با ایجاد زیرساخت ها و حمایت های لازم از اساتید دانشگاه ها، دانشجویان و فناوران این حوزه زمینه توسعه فناوری سلامت را در ابعاد مختلف فراهم و تسهیل نماید.

 در این راستا با هدف ترویج و توانمندسازی اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران در زمینه های مختلف بخصوص دوره های آموزش تخصصی و مورد نیاز اعضای هیأت علمی، فناوران و فعالین این حوزه، سامانه آموزش مداوم حرفه ای طراحی شده است.

دانشجویان، کارشناسان، اعضای هیات علمی و متخصصان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور می توانند با ثبت نام در این سامانه از انواع آموزش های آکادمیک بهره مند شوند.

 همچنین مردم عادی نیز می توانند با مراجعه به بخش های مربوط به آموزش جامعه از انواع برنامه های آموزشی موجود در سایت استفاده کنند.

 توجه فرمایید که در صورت ثبت نام در سایت کارنامه مطالعاتی شما همیشه در دسترس شما خواهد بود و در صورتی که به هر دلیلی مطالعه برنامه نیمه تمام بماند از قسمت سابقه مطالعاتی خود امکان ادامه برنامه را خواهید داشت.

همچنین شما می توانید موضوعات مورد نظر خود را در قسمت موضوعات درخواستی مطرح کنید تا برای آن ها برنامه تدوین شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام می توانید به سامانه آموزش مداوم حرفه ای به نشانی  https://ecpd.vums.ac.ir/ مراجعه نمایید.

دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ترویج و توانمندسازی اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران در زمینه های مختلف بخصوص دوره های آموزش تخصصی و مورد نیاز اعضای هیأت علمی، فناوران و فعالین این حوزه، سامانه آموزش مداوم حرفه ای طراحی کرده است. دانشجویان، کارشناسان، اعضای هیات علمی و متخصصان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور می توانند با ثبت نام در این سامانه از انواع آموزش های آکادمیک بهره مند شوند. همچنین مردم عادی نیز می توانند با مراجعه به بخش های مربوط به آموزش جامعه از انواع برنامه های آموزشی موجود در سایت استفاده کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام می توانید به سامانه آموزش مداوم حرفه ای به نشانی  https://ecpd.vums.ac.ir/ مراجعه نمایید.

 

کلید واژه ها: دانشگاه مجازی آموزش مداوم حرفه ای


نظر شما :